вторник, 10 февруари 2009 г.

Моят курс за матурата

Здравейте, казвам се Ивайло Георгиев, на 18 години съм от град Пловдив.
Матурата беше едно от най-важните неща за мен в последните няколко месеца. Много бях притеснен, как ще протече и дали ще се справя, защото от нея зависеше балът ми и съответно, къде ще вляза да уча по-нататък. Разбира се, трябваше ми стабилна подготовка и отначало незнаех на къде по-точно да се ориентирам.

Посъветвах се с познати и всеки от тях се беше записал на някакъв курс, или на частни уроци. Аз реших да посещавам частни уроци при една преподавателка по български език и литература, но някак усещах, че това не ми е достатъчно. Затова случайно видях и разгледах вашия сайт и реших да се запиша. Много ми хареса как е разпределен материала и как са подбрани точните теми и въпроси включени в плана за матурата.

Успоредно с частните уроци посещавах и онлайн курса в свободното си време, което точно съвпадаше с часовете на преподавателите там. Всички на курса се държаха много добре. Преподавателите отговаряха на всеки мой въпрос и наистина напреднах много с този курс. Многото тестове в онлайн курса, ми позволяваха по всяко време да оценя знанията си до момента и да разбера какво ми убягва, за да наблегна на него.

В началото, докато посещавах само частните уроци, ми трябваше много време и усилия за да навляза в материала и да го осмисля, но след като се записах в курса, всичко ставаше много по-лесно и приятно.

Отидох на матурата много уверен, бях подготвен за възможните теми и въпроси и наистина, нещата на които наблягахме в онлайн курса, се паднаха на матурата. Написах си всичко, и бях сигурен, че съм се справил. Обикновено съм много притеснен на изпити или тестове, но на самата матура, от която се притеснявах толкова време отидох много спокоен и сигурен, че ще се справя. Знаех, че съм положил много усилия и старание, пък и частните уроци, съчетани с онлайн курса ме накараха да се почувствам уверен в себе си.

Като цяло, матурата мина много леко и безпроблемно. Срещах познатите неща, материала се повтаряше с този, на който съм наблягал толкова време и не ми представляваше трудност да се справя с всички тестови задачи и теми по литература. Когато завърших работата си, проверих това, което съм написал, като следях за грешките, които правя обикновено на тестовете в онлайн курса. Всичко беше попълнено точно и вярно, спокоен предадох работата си, без грам съмнение, че съм се справил отлично.

Много се радвам, че открих този онлайн курс и се записах, той ми даде много хъс и самочувствие. Тестовете на матурата за мен бяха все едно поредните тестове за проверка на знанията в курса. Въпросите бяха подобни и много познати, все едно съм държал матура и преди.

Вече мога да се похваля, че постигнах мечтата си и станах студент в предпочитания от мен университет.

На всички ученици, бъдещи зрелостници, ще кажа че матурата наистина те кара да порастнеш и да се почувстващ по-отговорен и по-зрял. Много е важна подготовката за нея и тя не трябва да се пренебрегва, особено ако сте амбициозен и упорит младеж. Няма да е лесно да се подготвите за нея, но е много важно да дадете всичко от себе си и да проучите внимателно всички възможности за подготовка.

Аз бих ви препоръчал онлайн курса, той наистина е едно много надеждно средство за подготовка и дори може да го посещавате, без да ходите на други уроци или курсове, и пак да сте сигурни, че матурата няма да ви е проблем. Много важно е да се стараете и в самостоятелната си подготовка. Да знаете какви въпроси да зададете на преподавателите, и да отсявате това, което не ви е ясно, за да може да го изчистите в процеса на работа. Можете да бъдете сигурни, че ще получите нужното внимание и полезни съвети, дори имате възможност да се консултирате с другите ученици от онлайн курса, тъй като имате аудио връзка и с тях в реално време.

С този мейл исках да благодаря на преподавателите в онлайн курса, че ми помогнаха да реализирам мечтата си и да посъветвам всички зрелостници да се запишат, за да постигнат и те своите цели, като амбициозни млади хора.

1 коментар:

  1. IndiBet Pro Rainbow Titanium Flat Iron | Titanium Arts
    This IndiBet Pro Rainbow Titanium Flat Iron features an ultralight iron that pure titanium earrings will titanium gold make for titanium dioxide in food excellent quality in titanium bikes for sale addition to its raft titanium long lasting durability.

    ОтговорИзтриване